Familiebedrijf Van Werven voert tal van bedrijfsactiviteiten uit. Om zich helder te profileren vat het bedrijf deze activiteiten onder een nieuwe naam samen; van Werven Infra & Recycling. Tegelijkertijd is een nieuwe website en huisstijl met een licht aangepast logo onthuld.
De nieuwe huisstijl volgt op de ontwikkelingen die het familiebedrijf in de laatste jaren heeft doorgemaakt. Naast innovaties, bedrijfsovernames en uitbreiding van bedrijfsactiviteiten is Van Werven ook actief in een veranderende markt. “We moeten ons continu blijven aanpassen en dat kúnnen we. Dat laten we nu nadrukkelijker zien in onze communicatie”, zegt algemeen directeur Ton van der Giessen.
In bijna zeventig jaar tijd is Van Werven uit Oldebroek gegroeid naar een bedrijf waar dagelijks 500 mensen werken en waarbij veel verschillende bedrijfsactiviteiten elkaar aanvullen. Zo begon Van Werven als eenmansbedrijf en agrarisch dienstverlener, maar is het naast de capaciteit in machineverhuur ook actief geworden in onder andere saneringen, bosbouw, transport, het leveren van bouwstoffen en onlangs de specialisatie in natte bouwkuipen. Vanaf dat Van Werven in de jaren ’60 en ’70 van de vorige eeuw actief werd in de bouw, was afval een goed middel voor de retourlogistiek en van daaruit is afvalinzameling en recycling aan de activiteiten toegevoegd.
Van der Giessen: “We merkten dat we het zelf lastig vonden om kort uit te leggen wat we allemaal precies doen. Zowel voor onszelf als voor onze omgeving is het goed om onszelf helder te profileren. Onze activiteiten zijn gestoeld op twee pijlers: infra en recycling. In onze nieuwe slogan vatten we samen waar ons werk om gaat: samen werken aan échte oplossingen. Wij zijn ondernemend, slagvaardig, eerlijk, betrokken en puur. Dat zijn we al bijna zeventig jaar en dat moeten we onszelf en onze omgeving blijven vertellen.” De nieuwe website van Van Werven is te bekijken via www.vanwerven.nl.
» Bekijk de profielpagina op AfvalOnline of ga direct naar de website