Middels een nieuwe campagne bedankt Nedvang consumenten en gemeenten voor het scheiden van kunststof verpakkingsafval, en stimuleert hen daarmee door te gaan.
De nieuwe campagne van Plastic Heroes wordt sinds gisteren uitgerold en duurt de hele maand mei. De campagne omvat vier pijlers: advertenties in landelijke en regionale dagbladen, een advertorial in huis-aan-huis-kranten, een radiocommercial en een promotietour langs een groot aantal Nederlandse gemeenten. Hierbij wordt een bloem van kunststof verpakkingsmateriaal overhandigd aan een wethouder. In het najaar krijgt de campagne nog een vervolg.
Marcel Hoenderdos, woordvoerder van Nedvang: “In 2009 zijn we in Nederland begonnen met het gescheiden inzamelen van kunststof verpakkingsmateriaal bij huishoudens. Over de resultaten kunnen we echt ontzettend tevreden zijn. Hiervoor verdienen zowel de consument als de gemeenten een groot compliment. En dat willen we ze met de campagne dan ook geven. Iedereen mag weten dat we op de goede weg zijn, en dat we graag verder willen om de resultaten te verbeteren.”
» Bekijk de profielpagina op AfvalOnline of ga direct naar de website